تکست و کد اهنگ پیشواز اهنگ بیابرگردمرتضی پاشایی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 482
نویسنده : AmiRez

بیا برگرد

بیا برگرد نذار دیر بشه خسته شم
نذار قلبم بره جایی وابسته شم
دل من تنگ شده باز بیا پیش من
بیا بازم تو گوشم یه حرفی بزن
بگو دوسم داری من که دوست دارم
بیا برگرد نذار بی تو جایی برم
بیا برگرد دل من برات پر زده
بیا تنهام نرو وای جدایی بده
بگو دوسم داری زل بزن تو چشم
بذار حرف دلم رو دوباره بگم
تو رو میخوام بیا تو هنوز عشقمی
بگو تنگه دلت واسه من یکمی
بیا برگرد هنوزم دلم خونته
بیا برگرد یه بار گوش به حرفم بده
تو رو میخوام بیا تو هنوز عشقمی
بگو تنگه دلت واسه من یکمی
بیا بازم بیا دل ببازم بیا
بیا دنیامو با تو بسازم بیا
بیا دنیام شده باز تماشای تو
دل من تنگ شده واسه چشمای تو
دلم هر جا بری میره دنبال تو
بیا احساس من قلب من ماله تو
بیا تنهام نذار دیگه برگرد بیا
تو که میدونی پیش همه ….
بگو دوسم داری زل بزن تو چشم
بذار حرف دلم رو دوباره بگم
تو رو میخوام بیا تو هنوز عشقمی
بگو تنگه دلت واسه من یکمی
بیا برگرد هنوزم دلم خونته
بیا برگرد یه بار گوش به حرفم بده
تو رو میخوام بیا تو هنوز عشقمی
بگو تنگه دلت واسه من یکمی

بیا برگرد : ٣٣١٤٧٣٠




:: موضوعات مرتبط: تکست موزیک , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








90tarh.ir
90tarh.ir